Skip to the content

B2B - försäljning på nätet

Du kanske redan lagt en bra grund i din digitaliseringsresa och investerat i affärssystem och automatisering för tillverkande flöden. Nu är det dags att ge webben ett lyft och skapa lönsam försäljning genom att växa på fler marknader. Målet - att skapa en digital supersäljare, det vill säga den säljaren som aldrig sover, aldrig är sjuk och som alltid visar den mest nödvändiga informationen för besökaren.


Många B2B-bolag upplever att deras produkter och tjänster är för komplicerade för att säljas online - och så kan det kanske vara. Det hindrar dock inte att presumtiva och befintliga kunder ändå besöker sidan för att kunna hitta nödvändig information. Låt företagets webb vara fylld med fakta och information och ge dina duktiga säljare tid att göra det de är bäst på - hålla en god och nära relation med kunden.

Guide: Vinnande B2B e-handel för komplexa affärer

kaffekopp

E-commmerce, PIM och CMS

Många tankar och en ännu större önskelista på funktioner? Har ni kritiska system idag som på något sätt behöver kopplas mot den kommande digitala försäljningen? Har ni dålig kontroll på er produktdata? Sitter ni i flera olika system och uppdaterar samma saker? Lugn - vi hjälper er!

Val av plattform

Känner du dig osäker på vilken typ av plattform som passar ditt företag bäst? Vi på Spot On jobbar idag med flertalet olika varianter av plattformar, allt från  Litium ,  Storm ,  Epi  och Umbraco. Det ger oss en stor bredd och möjlighet att hjälpa er att välja den plattform som faktiskt passar er allra bäst. 

Person chillar i soffan

Spot On Ignition

Spot On Ignition är vårt erbjudande  där ni får kortast möjliga startsträcka. Vi hjälper er att komma igång och fokuserar på affärsnytta direkt, istället för att lägga lång tid och kostnad på utveckling. Det är lösningen för er som vill framåt, vill ha möjlighet att experimentera och anpassa lösningen till er egen affär.

Snubbe står vid dator

Branschens bästa B2B-lösning

Som ett steg mot målet att vara branschens mest kundvänliga och moderna samarbetspartner lanserade Hafa SvarDirekt under våren 2016.

Kontakta oss