Hur säljer man på Alibabas B2B-portal i Kina?
Vi ger dig tipsen på hur du lyckas
Datum: 20 mars kl 13-13.45
Tillsammans med Johan Aledal från Aventura sätter Spot On och Storm Commerce upp ett webinar för dig som har funderingar på att börja sälja på den asiatiska marknaden. Johan har flera års erfarenhet av B2B-försäljning och hjälper idag nordiska bolag att komma igång med sin försäljning på de olika marknadsplatserna som erbjuds i Asien. Tillsammans kommer vi räta ut en del frågetecken och guida dig igenom vad du behöver för att komma igång.
Ett webinar för dig som:
- Vill ta dig in på den asiatiska marknaden
- Vill ha större insikt i vilka åtgärder du behöver ta inför lansering
- Vill veta mer om vad som skiljer den nordiska och asiatiska marknaden åt
- Konkreta tips och åtgärder på hur du faktiskt gör
Anmälan till webinar
Skulle tiden inte passa så skickar vi ut webinaret i efterhand till de som anmält sig.
Värdar för webinariet

JOHAN ALEDAL, AVENTURA

LARS-ÅKE WAHLBERG, SPOT ON
Lars-Åke har arbetat med digital affärsutveckling i cirka 15 år och har mångårig erfarenhet av att hjälpa medelstora och stora kunder att fatta rätt och kloka beslut. I sin roll på Spot On AB träffar och möter Lars-Åke dagligen företag som vill ha stöttning och guidning inför svåra beslut, till exempel hur de skall agera på en asiatisk marknad.

MICHAEL HALLBERG, STORM COMMERCE
Michael är CCO och en av grundarna av Storm Commerce. Michael har nära 20 års erfarenhet av digital handel och har drivit flera större e-handelsbolag samt varit med i många e-handelsprojekt genom åren.
Ta reda på mer om Storm

Case - Ludvig Svensson
Läs mer om hur Ludvig Svensson lyckats med digital handel internationellt.

Storm Commerce
Plattformsalternativet för dig som vill kunna växa på en internationell marknad med rätt tekniska förutsättningar.
Kontakta oss